4 minutowy kurs pozycjonowania

Czy można się nauczyć pozycjonować strony internetowe w 4 minuty? Z pewnością będzie to trudne. Jednak przeczytaj ten wpis w 4 minuty i zaplanuj dalsze swoje działania.

1 mini lekcja pozycjonowania: Czy Twoja strona jest zaindeksowana w Google?☝

Sprawdź czy Twoja strona i wszystkie podstrony są poprawnie zaindeksowane w Google. Wejdź na stronę google.pl i wpis komendę „site:NazwaTwojejStrony.pl”
Na liście wyników powinieneś zobaczyć Twoją stronę i wiele innych podstron.
Jeśli nie widzisz własnej strony to jest to poważny błąd. Witryna może być zablokowana dla wyszukiwarki i kompletnie niewidoczna dla użytkowników
Upewnij się także, że widzisz wiele innych podstron Twojego serwisu, co pozwoli Tobie wypozycjonować stronę dla wielu słów kluczowych.

2 mini lekcja pozycjonowania: Dla jakich słów kluczowych chcesz być wysoko w Google?↗

Zastanów się co wpisze w Google Twój idealny klient, który chce znaleźć Twoją firmę, Twój produkt lub usługę. Może to być nazwa firmy, konkretna nazwa produktu lub usługi. Pomyśl także czy klient wpisałby ogólne słowo kluczowe czy np. „słowo kluczowe + miasto”. Na tym etapie wymyśl maksymalnie 2-3 najważniejsze słowa kluczowe (przydadzą się one w lekcji 3).
👉Teraz wejdź na stronę Google.pl i wpisz te frazy do wyszukiwarki. Sprawdź czy Twoja strona się tam wyświetli. Jeśli nie to musisz koniecznie przeczytać lekcję nr 3.

 

3 mini lekcja pozycjonowania: Tytuł i opis strony dla wyszukiwarki🎯

Jeśli znasz już najważniejsze słowa kluczowe dla Ciebie i Twoich klientów to sprawdź czy zawierają się one w metatagu title (tytuł strony) i description (opis strony). Otwórz swoją stronę internetową i na pasku na górze zobaczysz tytuł Twojej strony. Upewnij się, że znajduje się w nim nazwa firmy i najważniejsze słowa kluczowe. Tytuł powinien mieć mniej niż 80 znaków. Jeśli tego tam nie ma to musisz przeedytować stronę, gdyż jest to ważny czynnik wpływający na pozycje strony w Google.

Opis stron nie ma wpływu na pozycje, ale ma duże przełożenie na klikalność i konwersje wejść na Twoją stronę. Wejdź na swoją stronę i zobacz źródło (prawy przycisk myszy / pokaż źródło strony lub CTRL+U). Wyszukaj w źródle strony słowa „description”, gdzie zobaczysz jaki główny opis jest widoczny dla użytkowników i wyszukiwarki. Powinien to być konkretny tekst, w którym naturalnie występują słowa kluczowe. Długość opisu powinna mieć maksymalnie 230 znaków.

4 mini lekcja pozycjonowania: Jak skutecznie wypozycjonować stronę internetową?


🎯
Najskuteczniejsze pozycjonowanie jest wtedy gdy, dobry wynik w Google dla wielu słów kluczowych uzależniony jest od następujących czynników:
– strona musi być bardzo dobrze zoptymalizowana – wymagana wiedza i doświadczenie: HTML, CMS, CSS, wiedza o optymalizacji itp.
– do strony musi prowadzić dużo, mocnych, tematycznych linków – wymagana wiedza i doświadczenia: o sposobie linkowania, o tworzeniu zaplecz, o kreatywnym zdobywaniu linków, analizie konkurencji itp.
– musi być prowadzony content marketing (onsite i offsite) – wiedza copywriterska, umieszczanie artykułów, własny blog itp.

Co dalej?

Podstawowe pozycjonowanie stron od podstaw było przedstawione w tym artykule. Chciałbyś otrzymać darmowy audyt strony i promocyjną ofertę na pozycjonowanie? 🔍🎯 Jeśli tak to napisz w komentarzu nazwę swojej strony www lub wejdź na stronę www.grupam40.pl i poproś o darmowy audyt Twojej strony internetowej.

4 Komentarze

  • Pati
    Posted 3 March 2018 23:30 0Likes

    Fajny wpis, jasne że w 4 minuty nie można się nauczyć pozycjonowania stron, ale daje to dobry obraz co można dalej zrobić i wiadomo jak zacząć

    • MarketingBiznesRozwoj.pl
      Posted 3 March 2018 23:33 0Likes

      Dziękuję. Niedługo pojawią się kolejne artykuły, gdzie bardziej szczegółowo poruszymy temat pozycjonowania stron internetowych.

  • Adam
    Posted 4 March 2018 12:49 0Likes

    Jakie wtyczki pod pozycjonowanie polecacie do WordPressa?

Skomentuj Pati Anuluj pisanie odpowiedzi

Dołącz do ponad 1000 osób chcących się rozwijać i odbieraj specjalne, dodatkowe materiały:

Otrzymywać będziesz specjalne materiały.